claramartakristina.blogg.se

3 december

Publicerad 2014-12-03 18:22:03 i Allmänt,

Redan 3:e december och inte känner en någon julglädje. Jag tittar på julkalendern, jag lyssnar på julmusik, jag tände det där första adventsljuset och ändå känner jag ingenting. Är sjuk och trött och inte glad någonstans, därför inväntar jag bara den där jävla julen som tidigare har fått mig att känna mig som att jag var "on top of the world", den där jävla mirakulösa julen som hjälpte mig att ta mig ur min depression. Var är den där julen nu när jag känner mig som mest ensam, arg och trött?
Mina tankar kretsar endast kring Chris Evans, latin, den där tindermatchningen från småland, det enorma såret under min läpp, denna gymnasiefest jag måste börja sälja biljetter till och det interna "skämtet" som just nu ligger på 81 dagar.
Under min långa väntan efter jul har jag i alla fall mina bästa gäris som hjälper mig med alla mina tinder-, skol- och ensamhetsproblem. Främst tinderproblem.
 Tror detta kan vara livets gäng och fasen vad fina de är varenda en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela