claramartakristina.blogg.se

Musikhjälpen

Publicerad 2014-12-17 19:50:27 i Allmänt,

Fy fan vad detta är världens bästa initiativ och fy fan vad jag är glad över att det var i uppsala i år. Saknar redan den där glasburen och folkmassan som ständigt omringade den. Höjdpunkten var ju definitivt bästa jävla panda da panda där jag stod längst fram och grät när thibo såg mig i ögonen och log. Jag kanske fick ett tjugotal bilder skickade till mig från vänner som visade hur ful jag var på tv-skärmen.
I takt med musikhjälpens slut försvann även pandas signatur från min mobil som skrevs med en usel tuschpenna (som jag då trodde var permanent).
Blä vilken fantastisk vecka det var, älskar verkligen allt och alla efter detta?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela