claramartakristina.blogg.se

10 mars

Publicerad 2014-03-10 08:31:25 i Allmänt,

 
I fredags var det reunion för de gamla niorna, så vi samlades allihopa i heby skola och tittade på vårshowen tillsammans. Som förväntat började jag gråta, blödig som jag är, nästan lika mycket som när vi alla tog farväl av varandra i somras.
När vi var klara i heby tog jag och linn tåget in till uppsala där vi var bjudna på födelsedagskalas. Fick denna kväll reda på att jag har ett rykte i heby, kul, tycker jag.
I lördags invigde jag solglasögonen och åkte till heby för att möta upp kajsa, linn och nathalie, sedan tog vi tåget in till uppis.
Vi mötte upp sofia och sally i stan och gick sedan till julia för att äta middag.
Sedan kom det massa folk, bl.a. min älski louise från enköping och vi hade det jättetrevligt. Vi ritade även kvinnosymboler dagen i ära.
 
Älskar dessa människor så mycket va.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela