claramartakristina.blogg.se

1 april

Publicerad 2013-04-01 12:23:10 i Allmänt,

Hallihallå.
Min påsk har varit mycket lugn, magnus och vincent kom hit i lördags och åt påskmiddag med oss och så.
Igår var jag ute och gick/sprang med johanna, vi gick runt lite överallt och utforskade våra gamla gömställen etc vid vår gamla skola, jag fick dessutom ett påskägg av henne vilket var mycket uppskattat!
Denna natt har bestått av många tårar, lättnad och ett djupt samtal med en väldigt fin människa.
Idag ska jag antagligen vara med johanna och ester, då ester precis har kommit hem från västergötland. Och imorgon ska jag ÄNTLIGEN få kolla upp min jävla käke som jag har haft problem med i ca två år nu. Allt är bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela