claramartakristina.blogg.se

26 april

Publicerad 2013-04-26 17:07:22 i Allmänt,

Nu var det så himla länge sedan jag bloggade, men det har hänt så mycket på senaste tiden att jag knappt haft tid. Kortfattat. Var på mumford & sons på annexet med linn, maja och emmy och det var absolut bland det bästa jag har upplevt, så häftigt verkligen. Var på novellmiddag med alla nior förra veckan, fick två hårstrån i min mat tyvärr, annars mycket trevligt när vi åkte till mcdonalds flera stycken och hängde en stund. Har varit hos mormor och morfar och rensat lite bland deras gamla kläder där vi fick tag i en tröja och kjol. Igår hade vi spexfoto med klassen, resultatet blev mycket tråkigt då vi inte hade något tema och sprang runt över hela skolan i sista sekunden och letade efter rekvisita. På kvällen var alla nior på teater i uppsala, pygmalion, som jag då såg för ett tag sedan så det var ganska långtråkigt, men gick man på det så fick man vara ledig idag vilket då helt klart var värt det. Kvällen slutade iallafall i gråt och även denna natt och dag har varit fylld av detsamma. Är oerhört arg och ledsen och funderar just nu på hur allt ska lösa sig. Som tur är har jag mina två bästa vänner ester och johanna som stöd. Nej nu har jag skrivit nog, tack och hej.
 

Bilden från konserten har linn tagit då min mobil dog under första förbandet

Älskade, älskade vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela