claramartakristina.blogg.se

8 april

Publicerad 2013-04-08 16:57:49 i Allmänt,

Tjenatja.
Resten av lovet var helt okej, det spenderades mestadels i sängen framför tvn dock. Jag gjorde ju det där lilla käkingreppet också, det gjorde inte alls ont så jag oroade mig så i onödan. Vet inte riktigt om det blev rätt eftersom jag inte fick något ont alls som de garanterade att jag skulle få, käken känns också som den gjorde innan jag "fixade" den, men den kanske blir bättre när jag ska tillbaka och få göra mina käkövningar. Ester har varit ett stort stöd och följt med mig och tagit hand om mig efter "ingreppet" och det uppskattar jag något enoooormt.
Igår åkte jag hem till emmy och vi diskuterade konserten vi ska på på onsdag, mumford and sons. Är så exalterad och taggad nu att det finns inte!
Idag har jag klarat mig förvånansvärt bra för att inte ha sovit någonting alls inatt. Väldigt skön dag faktiskt, med skrik från idrottsläraren och komplimanger från småkillar. Detta blir nog en bra vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela