claramartakristina.blogg.se

22 februari

Publicerad 2013-02-22 17:53:00 i Allmänt,

Har haft en mycket bra vecka hittills. I tisdags åkte jag till ida och åt tacos och myste och sov sedan kvar där med linn och ludvig.
Nästa morgon fick jag gå upp tidigt för att åka till uppsala och mysa med min saknade vän louise! Vi satt på wayne's i tre och en halv timme och tog igen allt vi missat sedan i somras, sedan gick vi runt lite på stan och jag köpte underkläder och en tröja.
Igår åkte jag ännu en gång till uppsala, dock med johanna och ester. Vi åt lunch och gick en del på stan och även då kom jag hem med underkläder. Sedan följde ester med mig hem där vi åt och bytte om för att åka hem till anton där vi hängde med honom, linn och julius. Mycket trevlig vecka måste jag säga, men nu har jag en hel del plugg att ta tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela