claramartakristina.blogg.se

8 juli

Publicerad 2013-07-08 18:05:00 i Allmänt,

I måndags fick jag äntligen hem skalet jag har väntat på och jag är mycket mycket nöjd
I onsdags var jag hos bettfysiologen då de konstaterade att min käke har blivit sämre sedan sist, så nu har jag fått ännu fler övningar som jag ska göra och som gör så ont att en nästan vill dö. Senare på dagen åkte jag och melinda hem till camilla där vi åt mat och fikade medan vi skvallrade om alla gamla nior och pratade familjeproblem, sedan gick vi in och tittade på bilder och filmer från vårshowen som jag verkligen saknar så himla himla mycket. Vi lyckades stanna kvar i sex och en halv timme då jag missade sista bussen och vi fick skjuts hem av camilla. Definitivt en av de bästa dagarna på lovet
På torsdagen var jag, linn, maja och emmy i agnes torp och hade tacomys. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och liksom dagen innan missade jag den sista bussen och sov kvar hos agnes. En mycket välbehövd kväll
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela