claramartakristina.blogg.se

16 mars

Publicerad 2013-03-16 17:11:37 i Allmänt,

Nu var det allt bra längesedan jag skrev, så nu känner jag att det är dags igen!
Ingenting speciellt har hänt vad jag vet. Jag har varit i ludvika för att fira min lillasyster julia som precis har fyllt sju hela år. Jag har sett på när hedvig har målat inför hennes och ebbas konstutställning nästa vecka och avundats hennes talang. Jag har fått en klänning till skolavslutningen. Linn och maja har följt med mig hem efter skolan för första gången. Allt har varit ganska bra ändå.
Idag har jag läst och lyssnat på musik. Jag gick ut en stund och lade mig ned på vår crossbana och njöt av solen som värmde något otroligt.
Ikväll ska jag hem till anton och hänga med honom, linn, maja, ludvig och julius vilket jag tror kommer bli mycket trevligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela