claramartakristina.blogg.se

2 mars

Publicerad 2013-03-02 15:05:51 i Allmänt,

Startade denna vecka med matförgiftning och fick stanna hemma från skolan i måndags. Trots matförgiftningen var jag för en gång skull glad. Har börjat hata skolan. Så trött på att vara illa omtyckt, trött på att vara den som utsätts för allt illa. När allting börjar se ljusare ut kommer det alltid upp något och förstör lyckan jag så länge kämpat för. Har så mycket ångest över vad jag har gjort, detta var inte alls vad jag ville. Sårade någon som betyder mycket för mig för någon som jag inte alls bryr mig om. Kan inte på något sätt bevisa min oskyldighet och det suger så jävla mycket. Fick en panikattack i skolan igår, skakade, fick ingen luft, kände att exakt ALLA hatade mig.
Men nu kan vi ju kanske fokusera på det positiva denna vecka.
Har umgåtts mycket med ester och en del med johanna och även varit hos tandläkaren och fått en akutremiss för min käke. Var också till optikern och undersökte min syn inför körning där jag hade "otroligt bra syn".
Igår var jag på teater med mormor, hennes syster och kompis på stadsteatern i uppsala. Pygmalion hette den och den var mycket bra!
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela