claramartakristina.blogg.se

12 februari

Publicerad 2014-02-12 18:14:14 i Allmänt,

Gosevovven blir bara större och större och mysigare och mysigare. Trots att han snor mina strumpor, biter sönder alla sladdar och skrämmer bort katterna tror jag att jag tycker om honom ganska mycket ändå.
I fredags var jag och nathalie hos linn där vi hade den mysigaste kvällen någonsin. Vi (linn och nathalie) gjorde en jättegod sallad, åt chips och godis samt gjorde marrängsviss. Vi satt vid köksbordet och pratade om allt och somnade ihopkrupna alla tre i linns säng lyssnande till nathalies myslista.
På lördagen följde nathalie med mig hem, sedan åkte vi till heby och mötte upp kajsa och linn för att sedan åka in till stan. På tåget hittade vi ture så vi följde med honom istället. Kvällen var ganska kaosartad, vi åkte väl mest tåg och buss hela kvällen/natten känns det som.
Sista veckan innan sportlov och jag känner mig så jävla lättad. Inga fler läxor och ett flertal inställda lektioner tror jag gör mig gott. Trots ångest och självhat mår jag faktiskt helt okej. Kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela